2777
2789
عنوان

حق دارم

58 بازدید | 8 پست

من‌۹روزه ک زایمان کردم‌

روز زایمانم ک مرخص شدم همسرم بدون گل وشیرینی اومد دنبالم برای مرخصی  هرچند باعجله اومد قرار بود شب مرخص بشم ولی ظهر مرخص شدم

همسرم از زمان بارداری ام بهم توجه نمیکنه ومدام توشبکه های اجتناعی هست 

۲ روز هست اومدم خونه مامانم بهم زنگ نمیزنه انگار نیستم این ۲شب رو خودم بهش زنگ میزنم 

‌الانم شارزم تموم شد دیکه بهم زنگ نزد میکه بچخ نمیزاره بخوابم 

بنظرتون چ کارکنم ؟ تا روز چهلم خونه مامانم بمونم حتی ۱ زنگ هم بهش نزنم ؟


  

فک کن من سزارین شدم ولی نمیاد پیشم سرکارمیمونه. انگار من نیستم 

انگار مهم نیستم 

حالا برای من یه گل وشیرینی نگرفت ۴ تومن رو برای دوستاش سیرینی خامه گرفت  برد سرکار 

  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاید بلد نیس بجای قهر سعی کن بهش بگی به محبتش نیاز داری من قبل زایمان نکات رو بهش گفتم و احتمال افسردگی زایمان

حالا با اینکه گفته بودم کلی کارای احمقانه کرد که ۱۰ سال گذشته یادم نرفتن اما حتما حرف بزن اون شاید فک کرده راحتت گذاشته

خط بیضی خط خط بیضی خط 😄امضام اینطوریه خو 😁

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز