من۹روزه ک زایمان کردم
روز زایمانم ک مرخص شدم همسرم بدون گل وشیرینی اومد دنبالم برای مرخصی هرچند باعجله اومد قرار بود شب مرخص بشم ولی ظهر مرخص شدم
همسرم از زمان بارداری ام بهم توجه نمیکنه ومدام توشبکه های اجتناعی هست
۲ روز هست اومدم خونه مامانم بهم زنگ نمیزنه انگار نیستم این ۲شب رو خودم بهش زنگ میزنم
الانم شارزم تموم شد دیکه بهم زنگ نزد میکه بچخ نمیزاره بخوابم
بنظرتون چ کارکنم ؟ تا روز چهلم خونه مامانم بمونم حتی ۱ زنگ هم بهش نزنم ؟