2777
2789
عنوان

کیسه داخل رحم

33 بازدید | 4 پست

سلام وقتتون بخیر،عمه ی من ۷ تیر آی وی اف انجام داده و بعد از چند روز رفت آزمایش جواب بارداری منفی بود 

بعد دیروز رفت دوباره برای کارهای قبل آی وی اف و دکتر سونو گرافی داخلی انجام داد و گفت یه کیسه داخل رحمتشه امروز باز آزمایش انجام داد و الان جوابش اومد و منفی بود 

اگه کیسه آب جنین نیس پس چیه؟

کسی اینجوری بوده؟کسایی که آی وی اف انجام دادید بعد چه مدت نتیجه گرفتید؟

ساک براداری رو دیدن بدون جنین پس احتمال داره دفعه بعد مثبت شه خودشو تقویت کنه

الان اگه باردار نباشه باید دفع بشه با قرص یا کورتاج؟؟

خیلی ناامید شده با اینکه دفعه ی اوله ولی خورد تو ذوقش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان اگه باردار نباشه باید دفع بشه با قرص یا کورتاج؟؟خیلی ناامید شده با اینکه دفعه ی اوله ولی خورد ت ...

خودش دفع میشه نگران نباشه بگو دفعه بعد حتما بعد از انجام یه کله پاچه توپ بزن خیلی تاثیر داره این مدت هم فلفل دلمه ای زیاد بخوره

هرکی گزارشمو بزنه الهی بواسیر بگیره کاربر دائم التعلیقم۰🥴
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792