2777
2789
عنوان

زگیل تناسلی

2937 بازدید | 50 پست

من قبل از عید عفونت شدید داشتم همیشه داشتم ولی یه دفعه شدید شد رفتم دکتر گفت زگیله کلا یه دونه زائده بود

دکترمو عوض کردم گفت شبیه شه ولی پاپ اسمیر با بررسی hpvانجام بده اگر مثبت بود بایدhpvtypeing بدی پاپ اسمیرم منفی ولی عفونت شدید زده بود

الان بعد از گذشت ۶ماه دارم روانی میشم همش فک میکنم دارم اون یه زائده م نه بزرگ شده نه زیاد شده از طرفی جرات دکتر رفتن ندارم 

اگ همونطوری مونده احتمال زیاد زیگیله باید آزمایش بدی استرس نداشته باش درمان میشه من یه درمانگر فوق العاده سراغ دارم  اسمشون خانم حسینی پیج اینستاگرامشون
اینم شماره تماسشون : 09924405595 هر جایی باشی برات ارسال میکنن
آیدی روبیکا   @DrHosen
آیدی ایتا @Clinicroyal20

کوروش بزرگ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️هر سوالی درباره تومور مغزی و مهندسی عمران داشته باشید جواب میدم♥️ از سال ۹۶ اینجام و از تجربیاتم بگم همیشه ادمای بددهنی که دیدم تحت وضع مالی بد یا خانواده بدی بودن جواب توهین این افرادو ندید جاش دعا کنید که از این منجلاب بیرون بیان ♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

روحیه م خرابه دارم روانی میشم همش گریه میکنم

نگرانی نداره عزیزم ک درمان داره اون ایدزه فقط درمان نداره

کوروش بزرگ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️هر سوالی درباره تومور مغزی و مهندسی عمران داشته باشید جواب میدم♥️ از سال ۹۶ اینجام و از تجربیاتم بگم همیشه ادمای بددهنی که دیدم تحت وضع مالی بد یا خانواده بدی بودن جواب توهین این افرادو ندید جاش دعا کنید که از این منجلاب بیرون بیان ♥️

انشاا ک نیست.

من زایده خطی مث اینکه  رگه برجسته شده دارم  خارش داره و سریع خون میاد 

بنطرتون چیه ؟؟

برای سلامتی آقا امام زمان (عج) و همه بچه ها و  آرامش هممون یه صلوات می فرستید... امیری حسین و نعم الامیر ...خیلی محتاج دعامhttps://www.ninisite.com/user/discussion/7b16c5cf-e0ef-4f6f-afc0-dd2b289a7568/niniyar

اخه زگیل زیاد میشه

نه عزیزم نمیشه

کوروش بزرگ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️هر سوالی درباره تومور مغزی و مهندسی عمران داشته باشید جواب میدم♥️ از سال ۹۶ اینجام و از تجربیاتم بگم همیشه ادمای بددهنی که دیدم تحت وضع مالی بد یا خانواده بدی بودن جواب توهین این افرادو ندید جاش دعا کنید که از این منجلاب بیرون بیان ♥️

نگران نباش به جاش پیگیر باش

سیستم ایمنی بدنت رو بالا ببر،،این بیماری فقط با تقویت سیستم ایمنی بدن دفع میشه

اصلا هم بیماری عجیبی نیست باید بهش بررسی،،نرسی باعث سرطان میشه

خداروشکر که پاپ اسمیرت منفی بوده،،شروع کن سیستم ایمنیت رو تقویت کن تا بیشتر نشن و طی یمدت ویروس از بدنت دفع میشه

نگران نباش به جاش پیگیر باشسیستم ایمنی بدنت رو بالا ببر،،این بیماری فقط با تقویت سیستم ایمنی بدن دفع ...

یعنی با اینکه پاپ اسمیرم منفی شده ممکنه داشته باشم

عزیزم. فکر کنم زگیل داری خب  حالا باید چیکار کنی؟

قدم اول. آزمایش بده. نوع زگیلت مشخص بشه. بعضی زگیل ها سرطان زا نیستن 

قدم دوم. واکسن بزنی 

قدم سوم تقویم  ایمنی بدم و سبک زندگی سالم 

مثلاً  خوردن سماق برای  درمان زگیل عالیه

پیج دکتر فریور فردوسی ببین هایلایت زگیل خیلی ها بعد انجام اینکار زاعده ازبین رفته راستی استرس سمه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز