سلام دوستان دخترم ۲سال و نیمشه
برده بودم دکتر شکمشو دست زد گفت انگل داره
ی شربت داد و با مترامیدازول خورد دورش تموم شد
ولی امروز که مدفوع کرد همه دونه های اندازه برنج از شکمش در اومد با مدفوع
کسی میدونه چیه؟ تجربه داشته؟
اخه دارو خورد ولی باز اینجوری اومد از مدفوعش
چند بار دیگ دیده بودم ولی انقد زیاد نبود