2777
2789
ایران!!

خوش به سعادتت😁

اَینَ الطّالبُ به دَمِ المقتولِ بکربلاء؟....از این به بعد هر تاپیک حس ششمی که ببینم گزارش میزنم!جمع کنید عزیزانم زندگی که داستان نیست که آخرش چی میشه با تلاش و اعتماد به نفس و اعتماد به خدا میشه به موقعش به هر چیز رسید!احساسات خودتونو با حرفای خزعبل یه سری جریحه دار نکنید لطفا:(

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استاجری اره وقت کم داشتیم ولی الان نمیدونم چرا انقدر احساس بیکاری میکنم! جز روزای کشیک بقیه انگار هی ...

نمیخوای رزیدنتی امتحان بدی؟

اَینَ الطّالبُ به دَمِ المقتولِ بکربلاء؟....از این به بعد هر تاپیک حس ششمی که ببینم گزارش میزنم!جمع کنید عزیزانم زندگی که داستان نیست که آخرش چی میشه با تلاش و اعتماد به نفس و اعتماد به خدا میشه به موقعش به هر چیز رسید!احساسات خودتونو با حرفای خزعبل یه سری جریحه دار نکنید لطفا:(
شما کجایی؟

همین اطراف😅

نمیتونم بگم میترسم بشناسنم😎😎

اَینَ الطّالبُ به دَمِ المقتولِ بکربلاء؟....از این به بعد هر تاپیک حس ششمی که ببینم گزارش میزنم!جمع کنید عزیزانم زندگی که داستان نیست که آخرش چی میشه با تلاش و اعتماد به نفس و اعتماد به خدا میشه به موقعش به هر چیز رسید!احساسات خودتونو با حرفای خزعبل یه سری جریحه دار نکنید لطفا:(
استریت نیستم !!

خب همه بار اولو که میتونن بدن🤔

اَینَ الطّالبُ به دَمِ المقتولِ بکربلاء؟....از این به بعد هر تاپیک حس ششمی که ببینم گزارش میزنم!جمع کنید عزیزانم زندگی که داستان نیست که آخرش چی میشه با تلاش و اعتماد به نفس و اعتماد به خدا میشه به موقعش به هر چیز رسید!احساسات خودتونو با حرفای خزعبل یه سری جریحه دار نکنید لطفا:(
تهران؟ شهید بهشتی؟

نوووووچ🙄🙄

اَینَ الطّالبُ به دَمِ المقتولِ بکربلاء؟....از این به بعد هر تاپیک حس ششمی که ببینم گزارش میزنم!جمع کنید عزیزانم زندگی که داستان نیست که آخرش چی میشه با تلاش و اعتماد به نفس و اعتماد به خدا میشه به موقعش به هر چیز رسید!احساسات خودتونو با حرفای خزعبل یه سری جریحه دار نکنید لطفا:(
تاپیک اب پرانرژی 😅😅😅😅😁😁😁😁من ensh ام

اها اوکی، شناختمت، چرا تو تاپیک من خارجکی مینوشتی پس؟؟😂😂😂

🌷🌷تو حق نداری به چیزای منفی فک کنی،تو از جنس خدایی و خدا سرشار از انرژی مثبته🌷🌷😍🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حاجت دارا

پانتا۷۷ | 25 ثانیه پیش

حس داشتن

meryyy74 | 31 ثانیه پیش

بیماری خاص

vvvaasma | 47 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز