2777
2789

اره ..

من ۵ساله 

خیلی زیاد شده خیلیا درگیرن

من بلغم و سودام بالاست 

سال های زیادی خودمو سرزنش کردم ...بابت اینکه چرا تلاش نکردم رتبه کنکورم دو رقمی و یه رقمی بشه ..اول عقاید خانوادمو مقصر دونستم  بعدش کمبود امکانات بعدشم زندگی تو شهر کوچیک و فرهنگ بسته ...بعدش رفتم سراغ ایراد بعدی که چرا من ورزش نکردم به هیکل ایده آلم برسم بازم طبق معمول اول خانوادمو سرزنش کردم بعدش امکانات بعد فرهنگ من برای تمام ناکامی های زندگیم همه رو مقصر دونستم الا خودم ۱ سال ۲ سال ۱۰ سال زندگی من به سرزنش کردن اطرافم گذشت در حالیکه مشکل اصلی خود من بودم آدمای موفق بهانه نمیارن تلاش میکنن غر نمیزنن تلاش میکنن دنبال مقصر نمیگردن تلاش میکنن فرصت ایراد گرفتن از دیگران رو ندارن تلاش میکنن ..پس هرجا گفتی نمیتونم برسم و بهانه اوردی  چون خانوادم ...چون شرایط اینو بدون کیلومترها از موفق شدن دور شدی   ......Life is this l ike thisبلد نیستم چی بگم خیلی آدم واردی تو جمله بندی نیستم 😹😂ولی عاشقتونم خیلی گلید سرشار از خوب هست شما فارسی کیلی کیلی کم بلد بود... سوادمم صفره صفره در حال حاضر مغزمم از گچ پر کردن احساسات ازش فوران نمیکنه     بارون_بهار _شیراز  رونیا۹۲   negin770😻😻😻😻😻 ریحانه ۱۳۷۱۰۲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

علتش چی می‌تونه باشه من دو سه ماهی هست اینجوری شدم رفتم دکتر گفت سینوزیته ولی هیچ علامت دیگه ای از سینوزیت ندارم و با داروهای درمان نشدم

‏به دیگران حق «متوسط »بودن بدهیم. آدم‌ها بضاعتهای مختلفی دارند ..راسل می‌گوید:گاهی دیگران حرف‌هایی میزنند که به مذاق ما خوش نمی اید باید تحمل کنیم.  اینجا از واژه «تحمل» استفاده میکنه نه «احترام»..
من بخاطر سیگار تو شاید قلیونی چیزی میکشی

در معرض دود سیگار بودن تاثیر داره توی این موضوع ؟ چون من یهو اینجوری شدم و دکتر گفت سینوزیته

‏به دیگران حق «متوسط »بودن بدهیم. آدم‌ها بضاعتهای مختلفی دارند ..راسل می‌گوید:گاهی دیگران حرف‌هایی میزنند که به مذاق ما خوش نمی اید باید تحمل کنیم.  اینجا از واژه «تحمل» استفاده میکنه نه «احترام»..
در معرض دود سیگار بودن تاثیر داره توی این موضوع ؟ چون من یهو اینجوری شدم و دکتر گفت سینوزیته

احتمالا داشته باشه من از دوسال اینا بعد از دانشگاه سیگار کشیدم این روم موند مخصوصا صبحا خلت دارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز