دوستان من به شدت توی خونمون اذیت میشم! ما آبادانیم و کولرمونم خیلی بده به حدی که اصلا تو اتاقم باد نمیاد! تو حال هم زیاد خنک نیست !
تو پذیرایی میرم میخوام درسای دوازدهمو بخونم نمیتونم برم تو یوتیوب ویدیو رو بزارم همش میگم الان واکنششون تو دلشون چیه
پارسال و سال های قبل هم به خاطر همین خیلی اذیت شدم. چون نتونستم درسارو تابستون بخونم
خب خانواده منم ک نمیرن تو اتاق اوناهم تو پذیرایی هستن
منم چند روز پیش رفتم تو اتاقم دیوارش داغه داغ باورتون نمیشه ولی داغه دیوارش😐
همیشه داغه دیوار اتاقم ولی اون چند روز پیش انقدددد داغ بود
حالا میگمچیکار کنم! یه راه کار بدید که تو پذیرایی درسمو بخونم!؟
حتی نمیتونم نمیشه تو پذیرایی برم انقددددددددد استرس بهم وارد میشه
تو پذیرایی که میرم کلا طرز نشستنممم هی بهش فک میکنم که یه جوری نباشه
خانوادمم که اصلا عین خیالشون نیست ! بهشونم میگم میگن تو خودت درس خون نیستی میخوای بهونه بیاری. با اینکه ن اصلا بهونه نیس