ی زنه ای سرکوچمون مغازه داره
یکی دوبار اومد در زد رفت دستشویی
الان دوروزه روزی چندبار میاد درمیزنع بره دستشویی
بار اول اجازه دادم ولی دفعه های بعدی گفتم آب قطعه یا گفتم شوهرم بدش میاد
بازم از رو نمیره
خیلی ازش بدم اومده زنیکه پروو
خونشم خیلی دور نیست چنتا کوچه اونورتره
بنظرتون چیکارکنم دیگه نیاد در بزنه