2777
2789
عنوان

عمل بینی

149 بازدید | 0 پست

سلام دوستان من دوماه و 13 روزه که عمل کردم بینیمو

قبلش هم مشکل تنفسی نداشتم از همون ابتدا عمل تا الان سمت راست بینیم اکثر مواقع کیپه و حتما باید شستشو بدم تا دزست بشه ایت نیاز به شستشوی بینی تا چه مدت بعد عمل طبیعیه؟

داخل سوراخ بینیم روهم نور میندازم مبینیم که بستس یعنی راه تنفس بستس نمیدونم بخاطر ورمه یا واقعا مشکل داره 

تجربه ای دراین مورد ندارید؟؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز