2777
2789
عنوان

گول زنک نوزاد

488 بازدید | 2 پست

استفاده از پستونک یا همون گول زنک یه سری فایده و ضرر داره 

فایده هاش:

آرام میکنه نوزاد رو _ در شرایط خاص مثلا آزمایش گرفتن حواس نوزاد رو پرت میکنه _ راحت تره می‌خوابه و..‌‌.

ضررهاش:

آلوده شدن و احتمال عفونت زیاد میکنه_ برای رشد فک مناسب نیست_ وابستگی ایجاد میکنه و.‌...

اماااااااا

تا جای ممکن به بچه پستونک ندین اما اگر دادید حتما تا یک سالگی ازش بگیرین و یکی دو ماه اول هم به خاطر اینکه بچه میخواد خوردن سینه رو یاد بگیره ندین. 

شما چه تجربه ای داشتین؟ بقیه فایده و ضرراشو شما بگین؟

وقتی یک ماما، مامان میشه   

😕😑بین کسایی که خوردن و نخوردن تفاوتی ندیدم و ب پسرم دادم خیلی خیلی کمک کنندس بخصوص برای بچهای رفلاکس که مدام دنبال مک زدنن ارومشون میکنه 

من مه الوده تر از گردنه حیرانم ...بغض باران شده ی چشم تر گیلانم🌱 کاربری هفتم از سال ۹۷ با افرادی که فاقد شعورن وارد بحث نمیشم😌 عاشق اشپزی تو تاپیکای اشپزی تگم کنید 

اتفاقا تو روانشناسی میگن اونهایی ک خوردن قدرت کلام بهتری دارن

بچه های منکه نخوردن

ﻭ ﺑﻪ ﺳﺒﺐ ﺩﺭﻭﻏﻲ ﻛﻪ ﺯﺑﺎﻧﺘﺎﻥ ﮔﻮﻳﺎﻱ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ، ﻧﮕﻮﻳﻴﺪ : ﺍﻳﻦ ﺣﻠﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻳﻦ ﺣﺮﺍم ، ﺗﺎ ﺑﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﻓﺘﺮﺍ ﺑﺰﻧﻴﺪ [ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺣﻠﺎﻝ ﻭ ﺣﺮﺍم ﺣﻜﻢ ﺧﺪﺍﺳﺖ ] ; ﻣﺴﻠﻤﺎً ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﻰ  ﺑﻨﺪﻧﺪ ، ﺭﺳﺘﮕﺎﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺷﺪ .(١١٦نحل)                              دوجمله از  #مالکوم_ایکس"اجازه ندهیم کسی که به ما ظلم می‌کند قواعد بازی را تعیین کند"."اگر نفهمید آمریکا در دنیا چکار می‌کند، نمی‌توانید بفهمید در کشور خود چکار باید بکنید".

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792