2777
2789
عنوان

لاغری مادرم😣😣😣😣😣

405 بازدید | 18 پست

سلام خواهشا راه حل بدید

من پدرم فوت شده 20سال پیش

خودمم ازدواج کردم دوتام بچه دارم

مادرم 52سالشه یه شوهرِ هوسباز داره(13ساله ازدواج کردن) ازوقتیکه مادرم قندش رفته بالا وحشتناااااک لاغرشده اونم بااون سنش هرز میپره مادرم خیلی غصه میخوره

توروخدااگه روشی روبلدید که بشه وزن اضافه کنه و قندش بالا نره بگید

من نگران روحیه خودشم...

گیر یه آدم بی همه چیزم اومده و.... 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دکتر تغذیه ببر 

سال های زیادی خودمو سرزنش کردم ...بابت اینکه چرا تلاش نکردم رتبه کنکورم دو رقمی و یه رقمی بشه ..اول عقاید خانوادمو مقصر دونستم  بعدش کمبود امکانات بعدشم زندگی تو شهر کوچیک و فرهنگ بسته ...بعدش رفتم سراغ ایراد بعدی که چرا من ورزش نکردم به هیکل ایده آلم برسم بازم طبق معمول اول خانوادمو سرزنش کردم بعدش امکانات بعد فرهنگ من برای تمام ناکامی های زندگیم همه رو مقصر دونستم الا خودم ۱ سال ۲ سال ۱۰ سال زندگی من به سرزنش کردن اطرافم گذشت در حالیکه مشکل اصلی خود من بودم آدمای موفق بهانه نمیارن تلاش میکنن غر نمیزنن تلاش میکنن دنبال مقصر نمیگردن تلاش میکنن فرصت ایراد گرفتن از دیگران رو ندارن تلاش میکنن ..پس هرجا گفتی نمیتونم برسم و بهانه اوردی  چون خانوادم ...چون شرایط اینو بدون کیلومترها از موفق شدن دور شدی   ......Life is this l ike thisبلد نیستم چی بگم خیلی آدم واردی تو جمله بندی نیستم 😹😂ولی عاشقتونم خیلی گلید سرشار از خوب هست شما فارسی کیلی کیلی کم بلد بود... سوادمم صفره صفره در حال حاضر مغزمم از گچ پر کردن احساسات ازش فوران نمیکنه     بارون_بهار _شیراز  رونیا۹۲   negin770😻😻😻😻😻 ریحانه ۱۳۷۱۰۲

سربادمجونوبکنیدیه چهارپنج تایی یابیشترباشه بندازیدتوکتری وآبم بریزیدروش بجوشونیداینوخوب بعدآبشوناشتابدیدصبحابخوره یه جادیدم نوشته بود برای قندخون معجزه میکنه

گریه می گوید حال دلم راگرچه میدانی،ازلب بسته ی من توبخوان شرح پریشانی
عزیزم واسه قرص ه متفورمین هست اگر میتونه با رعایت مردن و داروی گیاهی قند و کنترل کنه نخوره قرص

من متفورمین میخورم ولی لاغر نمیشم😔۶۷   موندم

حال دل من خوب نمیشود که نمیشود که نمیشود... میگذره...ولی ردش میمونه💔تو الان شیرینی یه محفلی👎👎👎
سربادمجونوبکنیدیه چهارپنج تایی یابیشترباشه بندازیدتوکتری وآبم بریزیدروش بجوشونیداینوخوب بعدآبشوناشتا ...

یه ۱۰تایی بشه حداقل سربادمجونا

گریه می گوید حال دلم راگرچه میدانی،ازلب بسته ی من توبخوان شرح پریشانی

من پدرم دیابت داره به جای قند توت خشک مصرف می‌کنه(راستشو بخوام بگم یکی از آشناهامون براش تریاک آورد با چایی میخورد تا حد زیادی قندشو کنترل کرد) میوه های خیلی شیرینو گذاشته کنار براش سر بادمجونم میجوشونیم از اونم میخوره در کنارش انسولینم میزنه قندش کنترل شده اس الان


سعی کنین غذا های آبپز و بخار پز بهشون بدین تا سرخ شده و اینا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز