بچه ها من دوقلو کوچولو دارم ۴ ماشونه قبلشم باردار استراحت مطلق بودم
هیجا نمیفرفتم . حالا خانواده شوهرم از اول تا بستون این دومین باریه با خواهرشوهر ایتا میرن مسافرت
اما ما نمیتونیم بریم بخاطر گرما و ... واقعا سخته میترسم مریض بشن
اما اونا هم نباید برن اما میرن حالا افتادم به جون شوهرم ک چرا راه به راه مسافرت میرن
حق دارم من ناراحت بشم؟؟
شوهرم گفته میریم شهریور اما بعید میدونم جایی بریم با دوتا نوزاد کجا بریم تنهایی
اعصابم خورده همش