2777
2789

بر اساس رشته ات بگرد کار پیداکن

برو صندوق دار رستوران یا فروشگاه شو

برو منشی بشو

برو فروشنده شو اینا کمترین کاراییه ک میتونی انجام بدی

بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی....."مولانا"

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بانوان عزیزی که به دنبال شغل خونگی هستن البته بدون سرمایه که در هر زمان و مکانی بتونن کسب درآمد کنند و به دنبال پیشرفت هستن تا مستقل تر باشن

اگر مایل بودید  من در خدمتتون هستم❣️

»

@trust.vahdan  »     👈🏻 روبینو & روبیکا    @trustisho

💌منتظر همکاری با شما(فروش & نماینده فروش ) هستم.    اگر دنبال پیشرفتی❣️

🫂تاپیک های با ارزش رو دریابیم💌                                    پشت هر تاپیکی قلبی می تپه❤️‍🩹
بر اساس رشته ات بگرد کار پیداکنبرو صندوق دار رستوران یا فروشگاه شوبرو منشی بشوبرو فروشنده شو اینا کم ...

🥲👍🏻👍🏻


اعتماد به نفسمم یه خورده کمه یه خورده ک نه خیلی کمه

اتاق عملتا فارغ نشم نمیتونم آخه کاری نیست بتونم الان برم

تو جاب ویژن و ای استخدام بزن ببین کاراموز نمیخوان اینجوری کار رو یاد میگیری و بعدا ک فارق التحصیل شدی میتونی حقوق خوبی دریافت کنی

بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی....."مولانا"
🥲👍🏻👍🏻اعتماد به نفسمم یه خورده کمه یه خورده ک نه خیلی کمه

پس اعتماد ب نفست و ببر بالا ب خودت باور داشته باش ک میتونی 

برات اتفاقا خوبه کار تو بیرون باعث میشه اجتماعی بشی و عزت نفست تقویت بشه وقتی درامد داشته باشی

بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی....."مولانا"
خب هم‌زمان با رشته های علوم پزشکی متاسفانه نمیشه کار غیرمرتبط کرد از درسا جا میمونی بهتره فعلا بمونی ...

الان ک تابستونه و بیکارم و ترم تابستونم ورنداشتم


یکی از دوستام از ترم یک رفت سراغ کار تو بخش تزریقات با اینکه بلد نبود و هنوزم یاد نگرفته بودیم



الان ک تابستونه و بیکارم و ترم تابستونم ورنداشتمیکی از دوستام از ترم یک رفت سراغ کار تو بخش تزریقات ...

پارتی میخواد عزیزم بدون مدرک کار کردن غیرقانونیه وگرنه هوم ویزیت برو جلسه ای ۷۰۰ بگیر 

نهایتن بشه ابزرو رفت یچی یاد گرفت بدون حقوق وگرنه بدون مدرک اجازه کار و دریافت حقوق تو حیطه مربوطه نداریم

پارتی میخواد عزیزم بدون مدرک کار کردن غیرقانونیه وگرنه هوم ویزیت برو جلسه ای ۷۰۰ بگیر نهایتن بشه ابز ...

اره خودشم گفت ک پارتی داشته کلا ۳ تا از هم کلاسی هام همینجوری با پارتی رفتن هم یاد گرفتن زودتر از کارآموزی دانشگاه هم حقوق میگرفتن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز