نه عزیزم نترس این درای آلومینیومی معمولا اینجورین منو یاد ی خاطره ای انداختی 10 سال پیش با مادرشوهرم توی ی خونه دو طبقه زندگی میکردم طبقه پایین ما بودیم در آشپز خونه ام آلمینیومی بود ی روز که رفتم تو آشپزخونه در از پشت بسته شد منم باردار بودم هیچ کس هم خونه نبود یادمه همون جا نشستم تا یکی بیاد به دادم برسه که بعد از 1 ساعت صدای در حیاط رو شنیدم شروع کردم فریاد کشیدن بنده خدا برادر شوهر مضطرب اومد در و باز کرد بعد هی بهم میگفت زن داداش تو فقط بگو کی باهات این کار رو کرده هر چی بهش گفتم که در خودش بسته شد مگه باورش میشد خلاصه به ی بدبختی قانعش کردم دیگه شوهرم دسته در و از پشت محکم کرد که از این اتفاقا نیوفته ببخشید طولانی شد