سه ماه قبل یه تاپیک بماند یادگاری زدم، حالم فوق العاده بدددد بود، در بدترین شرایط قرار داشتم، بعد از یکماه به طور معجزه آسایی گره های زندگیم باز شده، یعنی قشنگ خدا اومده پایین با دستاش دونه دونه گره هارو باز کرده، بغلم کرده ،من انگشت به دهن فقط تماشا کردم و هنوز تو شوکم، امشب که نگاهم به تاپیک قبلم افتاد گفتم از واجباته از حال الانم بذارم تا اگر کسی حالش به شدت تاپیک قبلم بده، بدونه این شعار نیست واقعیته «نگران فردا نباش، چون خدا از قبل اونجا حضور داره». ان شاالله خدا بهترینارو فردا براتون بسازه ❤️❤️