2777
2789
عنوان

گرفتگی عروق

810 بازدید | 35 پست

من چند روزه درد خفیف در قفسه سینه و درد زیادی در پشت قفسه سینه داره ، گاهی که درد پشتم زیاد میشه تنفسم سنگین میشه ، گهگاه تیرکشیدن قلب هم داره ، درد قفسه سینه دقیقا در وسط و سمت چپ هست


اینها میتونه علائم آنژین صدری یا گرفتگی عروق قلبی باشه؟

(فعلا امکان دکتر رفتن ندارم برای همین از شما عزیزان میپرسم ، علائم رو که میزنم گوگل آنژین رو میگه)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم میتونی به اورژانس یه بیمارستان مراجعه کنی و یه نوار قلب ساده بگیری ، نیازی به دکتر و وقت گرفتن نیست ، اگه مشکلی باشه دکتر اورژانس میگی به متخصص مراجعه کن وگرنه که هیچی .

ممنونم ، بلدم اونو ، حتما انجام میدم

حتما انجام بده برات خوبه و یکی هم شده یک سرم خالی بزنی خونتون رقیق میشه و راحت بجریان میافته بادکش هم مقدار گردش خونت رو بیشتر میکنه و خون راحتتر از رگهاتون جریان میافته

سلامتی و خوشبختی دخترم
ای جان فدات شم شاید کسی که انداخته خوب ننداخته برات؟

خودم انجام دادم ، خوب بلدم چون برای بقیه خیلی انجام دادم

میدونم مشکل از قلبم هست😔 بالاخره غصه غصه غصه آخرش یه جا میزنه بیرون 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز