سلام بچه امم تروئید داره لب مرز آزمایش اولی 5بود آزمایش دومی بازم پنج آزمایش سومی5.98 آزمایش چهارمی که یک ماه و نیم پیش دادم5.86که دکتر گفت نیازی به قرص نداری که براش بنویسم الان بعد از یک ماه و نیم رفتم برای دکتر قرص تروئید برام نوشت نه آزمایشی گرفت نه هیچی؟؟