آتمیس مدیر استارتر عضویت: 1396/04/19 تعداد پست: 4791 عنوان قمی های عزیز 77 بازدید | 2 پست واقعا ماشاالله به صبرتونچطور این هوارو با کولر آبی تحمل میکنیییدی شب اومدیم قم داریم مییپزیم خونه فقط کولر آبی و پنکه داره ولی گرررمههههه 1403/05/27 | 00:05 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آتمیس مدیر استارتر عضویت: 1396/04/19 تعداد پست: 4791 بری جنوب چی میگی خودم جنوبی ام اهوازمولی ۲۴ ساعت اسپلیت روشنه خونه روی دمای ۲۴اینجا همه کولر آبی آننمیدونم شاید ما عادت کردم ب سرمای بیشتر توی خونه