fffffrrr مدیر استارتر عضویت: 1403/04/26 تعداد پست: 672 عنوان لکه های سفید 51 بازدید | 11 پست سلام دوستان کسی تجربه ای داره لطفاً بیاید 1403/05/26 | 23:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fffffrrr مدیر استارتر عضویت: 1403/04/26 تعداد پست: 672 روی صورتم داشتم دکتر گفت حساسیته یه لوسیون داد کجای صورتتون بودن؟ چقدر سفید بودن؟
iiiiiiiiiishhhhhh عضویت: 1401/04/10 تعداد پست: 3416 کجای صورتتون بودن؟ چقدر سفید بودن؟ سمت چپ روی گونه زیاد مشخص نبود تو آینه خودم متوجه شدم
iiiiiiiiiishhhhhh عضویت: 1401/04/10 تعداد پست: 3416 خوب شدین الان؟ نه هنوز البته مرتب از دارو استفاده نکردم
fffffrrr مدیر استارتر عضویت: 1403/04/26 تعداد پست: 672 سمت چپ روی گونه زیاد مشخص نبود تو آینه خودم متوجه شدم چند سالتون بود اون موقع؟
fffffrrr مدیر استارتر عضویت: 1403/04/26 تعداد پست: 672 نه هنوز البته مرتب از دارو استفاده نکردم پوسته اینا هم داره یا فقط لکه هست؟ چه مدته که اونجاست؟البته ببخشید اینهمه سوال می پرسم نگرانم
iiiiiiiiiishhhhhh عضویت: 1401/04/10 تعداد پست: 3416 پوسته اینا هم داره یا فقط لکه هست؟ چه مدته که اونجاست؟البته ببخشید اینهمه سوال می پرسم نگرانم نه فقط لکه از بهار متوجه شدم خواهش میکنم مشکلی نیست
fffffrrr مدیر استارتر عضویت: 1403/04/26 تعداد پست: 672 نه فقط لکه از بهار متوجه شدم خواهش میکنم مشکلی نیست اندازش چقدره بزرگه یا کوچیک