2777
2789

بجه ها اینو تعریف کردم ک بنوبمیویمیمسمستسنوسمسنیجیتسنستمسنسنسنسگطتحزمیتسمستسویدنیخطنیتطنیمکسمی بعدم ینیوینمسدینسدستسمویحسنسوینمیتیمسکسنمسکسوسنسگوسنست بعد اسکل برگشته میگه سنسدنسنسدینسوسنسکنسمسوطنسنسحستسنثحستاسنساستسدیننییونستس گفتم برو بابا فکر کردی تیمیوسجسوکستسمسوسمنستسنسننسن دیگه اعصابم خورد شد گرفتم نسوسنسوسمسومسوثجثخقهقج۳و۳گدینزجسچثامثکینینق اونم سوثمسوحسنساسنقدقنبدحبدفنبخینیاینیاجیویتینینیمیتنیی

اینجوری شد که اونجوری شد 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا همرو ختم به غدمیتغدب کنه

خداروشکر که نتتخسپنهغتث وگرنه ننسختصمنسن بازم الحمدالله ک ننینسنخنتثخنی ایشاالا هممون نیپمینخن بشیم

خدایا بهت قول میدم اگه مامان بشم.. سعی خودمو کنم ک بهترین مامان دنیا بشم😍😍😍
بجه ها اینو تعریف کردم ک بنوبمیویمیمسمستسنوسمسنیجیتسنستمسنسنسنسگطتحزمیتسمستسویدنیخطنیتطنیمکسمی بعدم ...

یاااااااخدااا از دست این مادرشوهرای دزدزتزتژنینژننزتژپژپژتیتیت🤦🤦🤦🤦

خداروشکر که نتتخسپنهغتث وگرنه ننسختصمنسن بازم الحمدالله ک ننینسنخنتثخنی ایشاالا هممون نیپمینخن بشیم

والا الانم زتزتینینتز که خداروشکر نزنیتبتبوگرنه که اره بخدا

خسته شدم از این همه کیمعزنتزکهببهمابمبنعسینپژداسا

✅️کاربر دختر_خاکستری هستم:) تا ۶ خرداد ۱۴۰۵ تعلیقم تاپیکای قبل از ۱۴۰۴ رو به هیچ عنوان گردن نمیگیرم چون اون موقع بچه بودم و چرت و پرت زیاد میگفتم🤣👌مرسی که درک میکنین🎀✨️‎‎‎‎‎‎‎‎‎راستی اگه نظرتون مخالف نظر منه ریپ بزنین ناراحت نمیشم✨️🌙از لحاظ روحی نیاز دارم به سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ برگردم🥲💔لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم، کاری داشتید ریپلای کنید.🙏

چقدررر توو زتتینیپژپزپبپبپژ

چشمای شما تاکنراشنزلشرنا میبینع😂❤

✅️کاربر دختر_خاکستری هستم:) تا ۶ خرداد ۱۴۰۵ تعلیقم تاپیکای قبل از ۱۴۰۴ رو به هیچ عنوان گردن نمیگیرم چون اون موقع بچه بودم و چرت و پرت زیاد میگفتم🤣👌مرسی که درک میکنین🎀✨️‎‎‎‎‎‎‎‎‎راستی اگه نظرتون مخالف نظر منه ریپ بزنین ناراحت نمیشم✨️🌙از لحاظ روحی نیاز دارم به سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ برگردم🥲💔لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم، کاری داشتید ریپلای کنید.🙏

ولی ماشالا خودت هر تبتبنزپبتب هنر میباره

کاش پزااپبپتولوعب بباره

✅️کاربر دختر_خاکستری هستم:) تا ۶ خرداد ۱۴۰۵ تعلیقم تاپیکای قبل از ۱۴۰۴ رو به هیچ عنوان گردن نمیگیرم چون اون موقع بچه بودم و چرت و پرت زیاد میگفتم🤣👌مرسی که درک میکنین🎀✨️‎‎‎‎‎‎‎‎‎راستی اگه نظرتون مخالف نظر منه ریپ بزنین ناراحت نمیشم✨️🌙از لحاظ روحی نیاز دارم به سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ برگردم🥲💔لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم، کاری داشتید ریپلای کنید.🙏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز