2777
2789
آخرش چیشد گرفتنش؟

ارع بردنش به متنلخنعبتادل

به نام خداوند رنگین کمان!)   بچه ها نخندینا!)     بارون اومدو یادم داد!)   به مامان چیزی نگو!)       بچه ها ناموسا کمک!) 🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وزمبنبنبن؟؟؟؟زپتزنز!!!!پبنرنزنژن

نهههلهخح بی تی اسهخنناححخ نامجوووووناااهععهخح۶فی

اكثر انسانها حتی جسارت دور ريختن لباسهايی كه مدتهاست بدون استفاده در كمدهايشان آويخته شده را ندارند بعدازآنها توقع داريم باورهای غلطی راکه قرن هاست درذهنشان زنجير شده است به راحتی كنار بگذارند و دور بريزند جهل نرمترين بالشی است كه بشرميتواند سر خود را بگذارد و آرام بخوابد گاندی 📌 هرگز نمیر کوروش ای مهر آریایی بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد محقق🌱 در تکاپو چند رشته ای تاریخ ، فلسفه و حقوق بین الملل✍️دارای مدرک سخنوری و فن بیان 💫

منی که هزارتا درس دارم نشستم چرت پرت مینویسم و با بی تی اس رویا پردازی میکنم ههههعفحخخخخ

اكثر انسانها حتی جسارت دور ريختن لباسهايی كه مدتهاست بدون استفاده در كمدهايشان آويخته شده را ندارند بعدازآنها توقع داريم باورهای غلطی راکه قرن هاست درذهنشان زنجير شده است به راحتی كنار بگذارند و دور بريزند جهل نرمترين بالشی است كه بشرميتواند سر خود را بگذارد و آرام بخوابد گاندی 📌 هرگز نمیر کوروش ای مهر آریایی بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد محقق🌱 در تکاپو چند رشته ای تاریخ ، فلسفه و حقوق بین الملل✍️دارای مدرک سخنوری و فن بیان 💫

رتتبمسنیهبهبتبت؟؟؟؟؟

نهههه نینینکسمیینزننینسپیپمسممسمیموژوسیون

✅️کاربر دختر_خاکستری هستم:) تا ۶ خرداد ۱۴۰۵ تعلیقم تاپیکای قبل از ۱۴۰۴ رو به هیچ عنوان گردن نمیگیرم چون اون موقع بچه بودم و چرت و پرت زیاد میگفتم🤣👌مرسی که درک میکنین🎀✨️‎‎‎‎‎‎‎‎‎راستی اگه نظرتون مخالف نظر منه ریپ بزنین ناراحت نمیشم✨️🌙از لحاظ روحی نیاز دارم به سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ برگردم🥲💔لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم، کاری داشتید ریپلای کنید.🙏

ناموسن زاتبتبتینی یا خودت زازتتز کردیش؟؟

خودم زازتتز کردمش

✅️کاربر دختر_خاکستری هستم:) تا ۶ خرداد ۱۴۰۵ تعلیقم تاپیکای قبل از ۱۴۰۴ رو به هیچ عنوان گردن نمیگیرم چون اون موقع بچه بودم و چرت و پرت زیاد میگفتم🤣👌مرسی که درک میکنین🎀✨️‎‎‎‎‎‎‎‎‎راستی اگه نظرتون مخالف نظر منه ریپ بزنین ناراحت نمیشم✨️🌙از لحاظ روحی نیاز دارم به سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ برگردم🥲💔لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم، کاری داشتید ریپلای کنید.🙏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز