2777
2789
عنوان

انتقاد

64 بازدید | 5 پست

تویبتر و اینستا اینقدر تبلیغ ندارند که بی نی،سایت گذاشته بابا چه خبرتونه یه تاپیکه  دیگه اینهمه تبلیغ

تعداد رای : 1
نظرسنجی
1
1
100%
2
0
0%

چون اونجا برای یسری آپشن ها پول میگیرن

اینجا هیچی نداره تنها راهشون تبلیغه. اپرا یا brave بریز تبلیغ نمیاره 

هنرمند ترین کاربری ک دیدی🗿                                      اگه درمورد اسمم نظر دادی تبریک میگم اولین نفر و قطعا آخرین نفر نیستی! 😁                                                     Atheist  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام خاهرم چقدر وام لازم دارید و اگر ممکنه مشکلتون چیه اگ بتونم کاری برات انجام بدم خوشحال میشم

به اندازه ای که بتونم خونه بگیرم بچه ام و بیارم پیش خودم هرجا درخواست دادم قبول نکردن وام ودیعه مسکن هم باید یه جا رو داشته باشی من کلا کارتن خواب شدم

به اندازه ای که بتونم خونه بگیرم بچه ام و بیارم پیش خودم هرجا درخواست دادم قبول نکردن وام ودیعه مسکن ...

من پرسجومیکنم اطلاع میدم فعلا کاری ک از دستم بر میاد اون ختم هاییه ک گفتم وبنظرم کمک کوچکی هست اگر قبول کنین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یاداوری

ririkono | 5 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز