2789
عنوان

النگو خریدم

240 بازدید | 14 پست

سلام. این عکسی که میزارم عکس النگوهامه. می خوان چنتا دیگه هم بخرم. بنظرتون چه مدل النگویی با این النگوها خوب میشن؟ طلای سفید بگیرم؟ لنگو پهن بگیرم یا نازک؟ 

کو 

چند گرفتی؟

از این به بعد هر پسری که درخاست داد درخاستشو قبول میکنم و سر فوش بهش میگیرم اخه منم چقدر نحمل کنم؟؟تا آنلاین میشم درخاست دوستی از این نرای بی سرا پا که معلوم نیست چی از یه سایت زنونه میخاند....

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مباررررکت باشهبعدی رو ۱۳ صفر بخر اگه قصد داری بازم بخری در واقع یک تیر و دو نشون بشه

واقعا راسته ۱۳صفر ؟

آخه همه میگند

از این به بعد هر پسری که درخاست داد درخاستشو قبول میکنم و سر فوش بهش میگیرم اخه منم چقدر نحمل کنم؟؟تا آنلاین میشم درخاست دوستی از این نرای بی سرا پا که معلوم نیست چی از یه سایت زنونه میخاند....

تو شهر ما که اکثر طلافروشی ها طلا سفید ندارن 

الان انگوهاتون دیدم فکر نکنم بتونید ترکیب کنید با مدل های دیگه 

کلا یه طرح جدید بخرید

الماسی که برش هاش بیشتره ،توی نور بیشتر میدرخشه پس از برش های روحت ناراحت نباش .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792