2777
2789
عنوان

ابلیمو

51 بازدید | 4 پست

آبلیمو خودم دادم بیرون آبگیری کردن الان ریختم بطری نوشابه البته از پلاستیک فروشی  خریدم الان فریز کنم اب لیمو یخ زده نمیشه طمع بدی بده؟؟؟آخه میگن اینطوری تازه س میخام بدونم واقعا خوب میمونه ؟؟؟

اگ اون دنیایی باشه خدای باشه بش میگم ب حرمت همه دردای ک کشیدم یک دیقه سکوت بعدبش میگم همه اون روزا ک در ب در بودیم همه اون روزا ک در حقمون ظلم کردن صدات کردم جوری صدات کردم ک مطمینم بودم شنید قرار جواب بدی ولی ...کجا بودی؟؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تلخ میشه فک کنم

اره خودم حس میکنم  اگ فریز کنج تلخ میشه . آخه هر سال همون تو بطری میزارم کابینت قشنگ میمونه فقط رنگش یکم عوض میشه

اگ اون دنیایی باشه خدای باشه بش میگم ب حرمت همه دردای ک کشیدم یک دیقه سکوت بعدبش میگم همه اون روزا ک در ب در بودیم همه اون روزا ک در حقمون ظلم کردن صدات کردم جوری صدات کردم ک مطمینم بودم شنید قرار جواب بدی ولی ...کجا بودی؟؟؟؟

تلخ میشه اگه یخ بزنه

ممنون پس فریز نمیکنم 

اگ اون دنیایی باشه خدای باشه بش میگم ب حرمت همه دردای ک کشیدم یک دیقه سکوت بعدبش میگم همه اون روزا ک در ب در بودیم همه اون روزا ک در حقمون ظلم کردن صدات کردم جوری صدات کردم ک مطمینم بودم شنید قرار جواب بدی ولی ...کجا بودی؟؟؟؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز