2777
2789
عنوان

بارداری

84 بازدید | 9 پست

بارداری

تعداد رای : 2
نظرسنجی
بارداری
0
0%
بارداری
2
100%

روش جلوگیریت چیه؟

❤رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین❤پروردگار من:مرا تنها مگذار(و فرزند برومندی به من عطا کن)که تو بهترین وارثانی.💞خدایاااا شکرت بلاخره مامان شدم💞🤰😀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نظر سنجیت اشتباهه عزیزم ..... ولی باردار نشدن بخاطر جلوگیری زیاد نیست بخاطر مشکلیه که ما نمیدونیم و وقتی تصمیم به بچه دار شدن میگیریم تازه متوجه مشکل میشیم و در صدد حل اون برمیاییم . 

🌹کودکم برای سومین بار کلبه کوچک شکمم را با عطر حضورت پر کردی ، عاجزانه میخواهم بمانی ، بمان و به لحظه های بی رنگم رنگ زندگی بپاش 🌹التماس دعا دارم از همتون 🌹... خدا رو شکر که بالاخره خدا به دل منم نظر کرد و توی بهار ۹۷ گل پسرم رو توی آغوشم گذاشت .... 🌷از ته قلبم ارزو میکنم همه منتظرا این روزها رو تجربه کنن و مادر بشن ........ قسمت اول امضام  مال موقعی هستش که تازه باردار شده بودم و چون دیدنش حس خوبی بهم میده  پاکش نکردم ..... ❤خدایا شکر که یه بار دیگه طعم خوش حضور یک فرشته توی وجودم رو میچشم ...بی بی چکم روز ۱۶ دی ۹۹ مثبت شد.. لطفا با قلبای پاکتون برام دعا کنید تا به سلامتی بیاد توی اغوشم 🌺

بنظرم بهترين كار مراجعه به متخصص زنان هست، و آزمايشات هورموني براتون درخواست بده... با توجه به سن و سلامت تخمدان و رحم راهنمايي كنه.... اين مسائلو نميشه حدس زد. نظر خيلي از پزشكا اينه كه جلوگيري طولاني مدت باعث ناباروري ميشه ولي باز به روش جلوگيري هم بستگي داره. اميدوارم كه در صحت و سلامت كامل باشيد

بنظرم بهترين كار مراجعه به متخصص زنان هست، و آزمايشات هورموني براتون درخواست بده... با توجه به سن و ...

بخاطر اینکه میگن رحم خشک میشه که اینم خدارو شکر درمان داره

❤رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین❤پروردگار من:مرا تنها مگذار(و فرزند برومندی به من عطا کن)که تو بهترین وارثانی.💞خدایاااا شکرت بلاخره مامان شدم💞🤰😀
بنظرم بهترين كار مراجعه به متخصص زنان هست، و آزمايشات هورموني براتون درخواست بده... با توجه به سن و ...

مرسی عزیزم. اخه اولین باره میام تو این سایت. بلد نیستم 

کاندوم

فقط زیر نظر دکتر باش هر ۶ماه حتما برو

حتی سالی یکبار حتما برو سونوگرافی تا کیست یا چیز دیگه داشتی سریع بفهمی

❤رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین❤پروردگار من:مرا تنها مگذار(و فرزند برومندی به من عطا کن)که تو بهترین وارثانی.💞خدایاااا شکرت بلاخره مامان شدم💞🤰😀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز