2777
2789
عنوان

بیا و بگو

142 بازدید | 11 پست

بیا و بگو که دیشب اون دیوونگی رو نکردی

بیا و بگو که منصرف شدی

بیا و بگو که تصمیم گرفتی یکم بیشتر تحمل کنی

بیا و بگو که هنوزم نفس میکشی و میخوای زندگی کنی

کاش دنیا یکم آروم تر باهات تا کرده بود..

کاش نمیزاشتی این زندگی و اتفاقاتش امیدو از وجودت بچینه

دیشب برات دعا کردم به هرکس و هر چی که میشد و اعتقاد داشتم .. برای دل عزیزات که بعد این باید درد نبودن تورو تحمل کنن.. 

در آرامش بمون دخترِ ناز:)..

@پیچککک  

که من غم دارم اندازه زیبایی تو.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اون دنیا و این دنیا شرمنده تو امزنده موندم زودبیمارستان بردنخاستم زودتر بهت خبر بدم چون دیدم چقد ...

خدای من

خودتی؟

الان خوشحال ترین آدم دنیام

باورم نمیشه 

حتی نمیدونم چی بگم

ممنونم ازت ، ممنونم که زنده موندی دختر 

تا به حال هیچ خبری انقدر خوشحالم نکرده بود:)

مرسی که موندی گلِ من مرسی با تمام وجود ازت ممنونم

که من غم دارم اندازه زیبایی تو.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792