2777
2789
عنوان

ارز سهمیه ای

121 بازدید | 8 پست

کسانی  از قیمتش اطلاع دارت ممنون میشم بگن

اگر خودتون رو برای کسی بکشین یا بی اندازه براش خوب باشین چندان تاثیری به اینکه متقابلا اون طرف نیز دوستتان داشته باشد ندارد چون انسان مهم نیست برای کسی خوب باشین یا بد تا طرف بهتون علاقه داشته باشد صرفا باید عاشق شما باشد که اون هم ربطی به خوب بودن یا بد بودن برای طرف مقابل ندارد   پس زیادی به آدما بها ندین چون بها دادن موجب علاقه طرف به شما نمیشه صرفا اغواش کنین

منظور ارز سهمیه ۲۰۰۰ دلاری رو می گم

اگر خودتون رو برای کسی بکشین یا بی اندازه براش خوب باشین چندان تاثیری به اینکه متقابلا اون طرف نیز دوستتان داشته باشد ندارد چون انسان مهم نیست برای کسی خوب باشین یا بد تا طرف بهتون علاقه داشته باشد صرفا باید عاشق شما باشد که اون هم ربطی به خوب بودن یا بد بودن برای طرف مقابل ندارد   پس زیادی به آدما بها ندین چون بها دادن موجب علاقه طرف به شما نمیشه صرفا اغواش کنین

منظورتون ارز مسافرتی هست؟

کدوم ارز؟

اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منظورتون ارز مسافرتی هست؟کدوم ارز؟

نه ارزی که به هر نفر تو هر سال میدن

۲۰۰۰ دلار 

اگر خودتون رو برای کسی بکشین یا بی اندازه براش خوب باشین چندان تاثیری به اینکه متقابلا اون طرف نیز دوستتان داشته باشد ندارد چون انسان مهم نیست برای کسی خوب باشین یا بد تا طرف بهتون علاقه داشته باشد صرفا باید عاشق شما باشد که اون هم ربطی به خوب بودن یا بد بودن برای طرف مقابل ندارد   پس زیادی به آدما بها ندین چون بها دادن موجب علاقه طرف به شما نمیشه صرفا اغواش کنین
منظورتون ارز مسافرتی هست؟کدوم ارز؟

کسی جواب نداد

بهتر بریم از بانک یا صرافی ها بپرسیم

اگر خودتون رو برای کسی بکشین یا بی اندازه براش خوب باشین چندان تاثیری به اینکه متقابلا اون طرف نیز دوستتان داشته باشد ندارد چون انسان مهم نیست برای کسی خوب باشین یا بد تا طرف بهتون علاقه داشته باشد صرفا باید عاشق شما باشد که اون هم ربطی به خوب بودن یا بد بودن برای طرف مقابل ندارد   پس زیادی به آدما بها ندین چون بها دادن موجب علاقه طرف به شما نمیشه صرفا اغواش کنین
نه ارزی که به هر نفر تو هر سال میدن۲۰۰۰ دلار

اها 

اونو نمیدونم

اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم
اها اونو نمیدونم

تفاوت قیمت آزاد و سهمیه چقدره

واقعیت من و پدرم کشاورزیم از اینا خبر نداریم

اگر خودتون رو برای کسی بکشین یا بی اندازه براش خوب باشین چندان تاثیری به اینکه متقابلا اون طرف نیز دوستتان داشته باشد ندارد چون انسان مهم نیست برای کسی خوب باشین یا بد تا طرف بهتون علاقه داشته باشد صرفا باید عاشق شما باشد که اون هم ربطی به خوب بودن یا بد بودن برای طرف مقابل ندارد   پس زیادی به آدما بها ندین چون بها دادن موجب علاقه طرف به شما نمیشه صرفا اغواش کنین
تفاوت قیمت آزاد و سهمیه چقدرهواقعیت من و پدرم کشاورزیم از اینا خبر نداریم

دلار ازاد امروز 58.800 بود

دولتی 41 تومن


اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم
دلار ازاد امروز 58.800 بوددولتی 41 تومن

متشکرم از راهنماییتون

اگر خودتون رو برای کسی بکشین یا بی اندازه براش خوب باشین چندان تاثیری به اینکه متقابلا اون طرف نیز دوستتان داشته باشد ندارد چون انسان مهم نیست برای کسی خوب باشین یا بد تا طرف بهتون علاقه داشته باشد صرفا باید عاشق شما باشد که اون هم ربطی به خوب بودن یا بد بودن برای طرف مقابل ندارد   پس زیادی به آدما بها ندین چون بها دادن موجب علاقه طرف به شما نمیشه صرفا اغواش کنین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز