2777
2789

بخاطر دزدی تعلیقت نمیکنن😂

یکی تو بيست دو سالگى ازدواج ميكنه و ده سال بعد اولين بچه اشو مياره، اون يكى سى و يك سالگى ازدواج ميكنه و سال بعدش بچه مياره. يكى بيست و پنج سالگيش فارغ التحصيل ميشه و چهار سال بعد شغل پيدا ميكنه، اون يكى بيست و نه سالگى فارغ التحصيل ميشه و همون سال شغل پيدا ميكنه. يكى تو سى و پنج سالگى رئيس ميشه و سال بعدش ميميره، اون يكى تو پنجاه سالگى رئيس ميشه و نود سال عمر ميكنه. "تو نه از بقيه جلوترى نه عقب تر" "تو دارى تو زمان خودت زندگى ميكنى" پس آروم باش ، به خدا توكل كن و از زنذگيت لذت ببر و خودتو با احدى مقايسه نكن🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

امام رضا ضامنت ممنون

گلم لطفاااااادوستیمو قبول میکنید 

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792