2777
2789
عنوان

خواهر حسود

137 بازدید | 9 پست

خانما من خدا بهم دوتا پسر داده وسومیم دختر شده.خواهرم که همیشه با من حس رقابت داره (اونم دو تا پسر داره) در سن ۴۵سالگی با انواع بیماری ها مثل نارسایی کلیه حامله شده و گفته چرا اون دختر داره من نداشته باشم.خدا بهش بده از این همه حسادت تعجب میکنم.شما تا حالا خواهری که همش میخواد تقلید کنه دیدید خیلی رو مخن.

این سایت ارث بابات نیست فقط خودت زبون نداری. توهین کنی منتظر شنیدن توهین باش.تبادل نظر یعنی ممکنه یکی مخالف افکار تو نظر بده ظرفیت نداری تاپیک نزن.دل شکستن تاوان داره اگه تو اعتقاد نداری دلیل نمیشه که نباشه.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه حسادت کردن نداره..دلش دختر میخواد این فکرا رو از سرت بیرون کن

منم همینو میگم گفته منم دختر میخوام

این سایت ارث بابات نیست فقط خودت زبون نداری. توهین کنی منتظر شنیدن توهین باش.تبادل نظر یعنی ممکنه یکی مخالف افکار تو نظر بده ظرفیت نداری تاپیک نزن.دل شکستن تاوان داره اگه تو اعتقاد نداری دلیل نمیشه که نباشه.

خواهر من شوهرش طلا فروش زندگی خوب ..من پدر و مادر ندارم ازدواج هم نداشتم چند روز پیش ی خواستگار داشتم تو که پیر زنی هستی ابن چطور برات اومد ه به همین راحتی دل شکست در نهایت پستی 

جدیدا خواهرا هم جاری شدن انگار

دقیقا.به خدا آدم تک فرزند باشه نعمته.

این سایت ارث بابات نیست فقط خودت زبون نداری. توهین کنی منتظر شنیدن توهین باش.تبادل نظر یعنی ممکنه یکی مخالف افکار تو نظر بده ظرفیت نداری تاپیک نزن.دل شکستن تاوان داره اگه تو اعتقاد نداری دلیل نمیشه که نباشه.


میدونم شاید تقلید دیگران براتون خوش آید نباشه اما آزاری هم نمی رسونه شاید شما الگوشین دوست داره مثل شما باشه ازتون الگو برداری کنه حسادت برداشت نکنین

ی لحظه فکرها و غصه هایی که تو سرته بریز دور برو ی چایی بریز برو توی هوای آزاد بخور توی این هوای سرد حال میده بیخیال غم دنیا آخرش ی تیکه خاکه دوست من اینقدر سخت نگیر😅

خواهر من شوهرش طلا فروش زندگی خوب ..من پدر و مادر ندارم ازدواج هم نداشتم چند روز پیش ی خواستگار داشت ...

خواهر منم این قدر متلک بارم می‌کنه من هیچی نمیگم

این سایت ارث بابات نیست فقط خودت زبون نداری. توهین کنی منتظر شنیدن توهین باش.تبادل نظر یعنی ممکنه یکی مخالف افکار تو نظر بده ظرفیت نداری تاپیک نزن.دل شکستن تاوان داره اگه تو اعتقاد نداری دلیل نمیشه که نباشه.
میدونم شاید تقلید دیگران براتون خوش آید نباشه اما آزاری هم نمی رسونه شاید شما الگوشین دوست داره مثل ...

عزیزم من الگوش باشم فرق می‌کنه این همش منو تخریب می‌کنه بعد خودش همون کارو انجام میده یعنی معلومه حسادتش شدیده.

این سایت ارث بابات نیست فقط خودت زبون نداری. توهین کنی منتظر شنیدن توهین باش.تبادل نظر یعنی ممکنه یکی مخالف افکار تو نظر بده ظرفیت نداری تاپیک نزن.دل شکستن تاوان داره اگه تو اعتقاد نداری دلیل نمیشه که نباشه.

اونایی اومدن فقط خوندنو نظری ندادن خواهرای خوبی دارن خوش به حالتون

این سایت ارث بابات نیست فقط خودت زبون نداری. توهین کنی منتظر شنیدن توهین باش.تبادل نظر یعنی ممکنه یکی مخالف افکار تو نظر بده ظرفیت نداری تاپیک نزن.دل شکستن تاوان داره اگه تو اعتقاد نداری دلیل نمیشه که نباشه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792