خوندم سوالتو
عزیزم کار نشد نداره
بخدا قول بهت میدم اگه بخونی و از تمام لحظات و فرصتا استفاده کنی تهش پشیمون نمیشی و به رشته دلخواهت میرسی
اگه کم کاری نکنی
یه توصیه دیگه اینکه از الان به آخرش فکر نکن همش به فکر نتیجه نباش چون وقتی به نتیجه فکر میکنی واست خیلی بزرگه و خودتو دور میبینی بیشتر استرس میگیری و نا امید میشی
وقتی از همین الانت درست استفاده کنی برای هر روز برنامه ریزی داشته باشی و طبق همون پیش بری صد در صد و بدون شک نتیجه هم عالی خواهد بود