2777
2789
عنوان

قارچ واژن

173 بازدید | 5 پست

سلام خانما من سوزش و خارش واژن دارم اما خب بوی بد یا تشرح ندارم اطرافم نیست دقیقا دهانه واژنه قبلا یک بار قارچ گرفتم ولی محل خارشش فرق میکرد

خواستم بپرسم علائمش چطوره؟ بنظرتون قارچه مصرف همون پمادای قبلی رو شروع کنم؟

قارچ ترشح پنیری میشه حتی همون ترشح کم هم حواست باشه بررسی کنی

و اینکه ممکنه حساسیت باشه، به شامپویی که استفاده میکنی، به دستمال کاغذی، به نوار بهداشتی

 شوینده ی لباس زیرتو خوب ابکشی کنی

 لباس زیر توی هوای ازاد خشک بشه

یا حتی ممکنه خشکی یا التهاب باشه

با شامپو بچه خودتو بشور 

لباس زیرت نخی باشه

اگه از فرنگی استفاده میکنی حتما زود به زود بشور

اگه چیزی رو تغییر ندی  یعنی دوباره انتخابش کردی . . . . . . . .   you can trust me , I'm a good Witch 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قارچ ترشح پنیری میشه حتی همون ترشح کم هم حواست باشه بررسی کنیو اینکه ممکنه حساسیت باشه، به شامپویی ک ...

اره در حد یک تیکه ترشح خیلی ریز پنیری داشتم

اما خب پماد قارچ (کلوتریمازول)زدم بشدت سوزش گرفتم خیلی شدید با اینکه بار قبل اینطور سوزش نداشت بعد استفاده از پماد

اگر ترشح پنیری داری و سفیده قارچ هست یه کپسولی هست به اسم لاکتوفم پروبیوتیک هست بیشتر کار پیشگیری رو ...

فعلا دنبال درمانم پماد ک تاثیر نزاشته سوزشم بیشترم میشه موقع استفاده🥲نمیدونم آنتی بیوتیک بخورم یا نه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز