سلام دوستان وقتتون بخیر
یه سوال داشتم من تو یه کافه ای کار پیدا کردم ،بعد یه روز آزمایشی رفتم خیلی جای خوبی بود وپرنسل خوبی داشتن
ولی من بیشترازیه روز نتونستم برم چون رامون خیلی دوره یه ساعت راهه ،همون موقع رفتم مدارکمو گرفتم اومدم بیرون بعد الان پشیمونم با خودم میگم کاش اون کارو نمیکردم به نظرتون چیکارکنم؟