par75 مدیر استارتر عضویت: 1402/09/23 تعداد پست: 7465 عنوان بچم دنیا نمیاد 797 بازدید | 37 پست ۲روز از وقت زایمانم گذشته امرکز بیمارستان گفت بیا ولی هیچ دردی ندارم امروز ۸کیلومتر پیاده روی کردم ولی هیچ دردی ندارم دیشب رفتم بیمارستا دهانه رحمم ۰ سانت باز شده چ کارکنم ؟دکترمم امروز بیمارستان نیست فردا میاد 1403/05/21 | 16:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مامان_پسرکوچولو عضویت: 1403/03/05 تعداد پست: 2454 8کیلومتر😱😳😳😳 زمانی که مادر بشی تازه میفهمی عشق واقعی یعنی چه😊
نازلیییییی_۲ عضویت: 1397/09/05 تعداد پست: 17317 سزارین شو خوبریسک نکن خدا رو شکر در طرفی ایستادیم که اصلی ترین دشمن هرزه ترین و جنایتکارترین آدمهای روی زمین هستیم
مامان_هلما76 عضویت: 1397/01/18 تعداد پست: 40437 برو بستری شو گلم خطرناکه هیچ درخواستی قبول نمیکنم خواهشا درخواست ندید
گوشی_بدست عضویت: 1401/02/12 تعداد پست: 9428 هیچی بهت دارو میدن دهانه رحمت باز میشه نگران نباش هی نفسی میاد و میگاد🙃
یکتا۷۴ عضویت: 1398/06/14 تعداد پست: 11492 اوخی . چند هفته ای عزیزم؟ نشه امپول فشار میزنن عزیزم بهت یا هم بچه اگر اذیت باشه سزارین میکنن صلواتی هدیه کنید برای داداش ابراهیم...♡
jozsmi عضویت: 1402/05/30 تعداد پست: 3760 دکتربه من گفت روغن کرچکخوراکی بگیربخورمن خوردم ودردای زایمانم شروع شد
دخترک_زنبورک عضویت: 1403/04/25 تعداد پست: 147 منم چهل هفته و دو روز رفتم بدون درد ولی چهار سانت باز شده بود و خیلی سریع بستریم کردن
par75 مدیر استارتر عضویت: 1402/09/23 تعداد پست: 7465 برو بستری شو گلم خطرناکه آخه دکترمم امروز نیست فردا میاد تو فکرم فردا صبح برم توکل ب خداآخه چرا من درد ندارم
پیتزاوکبابی عضویت: 1401/10/18 تعداد پست: 15843 رابطه داشته باش همه چیو الکی ب رابطه نچسبونید مث مریضای جنسی زشته اخه
princess_sonia عضویت: 1402/10/29 تعداد پست: 423 مرحوم شوماخر با ماشینش هشت کیلومتر نرفت که شما با پای پیاده رفتی😂😂 •خانُمِ آقایِــ A)🍭👩🏻❤️👨🏻☘️
دخترک_زنبورک عضویت: 1403/04/25 تعداد پست: 147 آخه دکترمم امروز نیست فردا میاد تو فکرم فردا صبح برم توکل ب خداآخه چرا من درد ندارم خونه نمون خطرناکه لااقل برو معاینه شو