مللیک مدیر استارتر عضویت: 1399/09/27 تعداد پست: 3585 عنوان بوسپیرون 167 بازدید | 1 پست دوستان کسی خورده این دارو رو؟ دیشب تازه شروع کردم یکی خوردم الان حس نفس تنگی دارم طبیعیه؟ 1403/05/21 | 11:25 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
afsaneh80 عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 164 منم خوردم نهوع دیگه نخوردم نمیدونم چرا قرصها اعصاب روم اثرندارن