باید برم پسرم رو برا مدرسه ثبتنام کنم .اومدیم پیش خانواده ها .حدود دو ساعت راهه باخونمون.شوهرم ماموریت.قبلا گفته بودن ظرفیت تکمیله .ولی برادرشوهر م به همکارش سپرده ببینیم چی میشه.تنها میتونم برم شهر دیگست.(خونمون هم اون شهری هست که مدرسه هست)ما الان مهمونیم