2777
2789
عنوان

فرداباید

34 بازدید | 0 پست

باید برم پسرم رو برا مدرسه ثبتنام کنم .اومدیم پیش خانواده ها .حدود دو ساعت راهه باخونمون.شوهرم ماموریت.قبلا گفته بودن ظرفیت تکمیله .ولی برادرشوهر م به همکارش سپرده ببینیم چی میشه.تنها میتونم برم شهر دیگست.(خونمون هم اون شهری هست که مدرسه هست)ما الان مهمونیم

جون عمتون درخواست ندین🤪

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز