صاحبکار شوهرم ک شوهرخواهرشوهرمم میشه همش حقوق شوهرمو ت ماه خورد خورد میده یعنی دو تومن سه تومن میدن خیلی آدمو کلافه میکنه حالم بد میشه بعد وقتی از شوهرم پول میخوام میگ ندارم میگخب بگو درست حقوق مو بده میگ آره این ماه ۲۵ تومن گرفتیماا اص آدم گم میشه نمیفهمه خورد خورد چیکار کرده یا میکنه میشه راهنماییم کنید چیکار کنم اگر هم بخواد وایسیم سر ماه باید هیچ پولی ازش نگیریمم تا سر برج
شوهرم کارش جوشکاری ومونتاژ سوله و اسکلت