2777
2789

من دو ساعت پیش زدم مقصر خودم بودم که تزاشتم بی حسی دندونپزشکی بزنه الان خیلی سفت و دردناکه ...لبم بعد تزریق درد نداشت قبلا زده بودم چونه نمیدونم چرا انقدر درد داره ...دوستاتی که زدن بگین طبیعیه؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من دو ساعت پیش زدم مقصر خودم بودم که تزاشتم بی حسی دندونپزشکی بزنه الان خیلی سفت و دردناکه ...لبم بع ...

واااای  منم شنیدم خیلی درد داره.ب دکترت گفتی؟مسکنی چیزی نداده؟

چیشده؟منم پیش دکتر زدم اما خیلی درد دارم الان

من زدم قرمز شد از توش آب زرد میومد رفتم تخلیه کردم لک افتاد نمیرفت بعد رفتم لیرز عروقی کردم سوخت پوستم الانم دارم اون سوختگی رو درمان میکنم 

واقعا؟؟؟چرا اخه؟کجا زدی؟؟

پیش یه دکتر زدم که متخصص نبود از فروردین درگیرم

چونم قرررمز شد از توش آب اومد اصلا افتضاح بعد چند ماه که دکتر پوست اینا رفتم خوب نشد رفتم لیزر عروقی که جلسه دوم سوخت پوستم الان ۱۰روزه که زخمش افتاد زیرش قرمزه 

سیکالفت اون میزنم دوروزه نمیدونم قرمزیش میره نمیره الاففف

پیش یه دکتر زدم که متخصص نبود از فروردین درگیرمچونم قرررمز شد از توش آب اومد اصلا افتضاح بعد چند ماه ...

انشالله درست میشه گلم منم از همین میترسم بجای اینکه قشنگ شم بزنم خراب کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز