سلام دوستان من یک سال و شش ماه عمل کردم
اما دو طرف نوک بینیم باریک نیست
همش فک میکنم چسبو سفت نزدم یا چی
از طرفی هم از اینکه چسب نوک بینیمو سفت میزدم شاید نوک بینیم پینچ میشد
نمیدونم ذهنم درگیره بنظرتون کارم درست بوده چسب و سفت نزدم
هر چند دکتر هم میگفت چسب نوک بینیتو سفت نزن