2777
2789
عنوان

همسرم

| مشاهده متن کامل بحث + 1214 بازدید | 29 پست

عزیزم تاپیک های قبلتو خوندم و به مشورت گرفتن ازت نیاز دارم 

اما چون قفل کرده بودی  نمیششد پیام بدم 

میشه درخواست دوستیمو قبول کنی تا بتونم مدتی باهات راجع به سرمایه گذاری در ارتباط باشم 



من الان پولمو توی طلاین و طلاسی و گلدیکا گذاشتم 

بردارم به نظرت ؟؟؟   صندوق مطمئن تره؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیشب تاپیک مدیریت هزینه تو میخوندم

انشاله همیشه جیبت پرپول و عشقتون پایدار باشه 

ولی خواهرانه میگم

خوشبختیتو جار نزن چون تو همین سایت کسایی هستن که حتی پول اجاره ی یک واحد نقلی رو ندارن و مجبورن با مادرشوهر زندگی کنن

بعد میایی از خرید خونه ی دوم و سوم میگی 

میدونی یک آه بکشن چقدر انرژی منفیش برمیگرده تو زندگیت

نکن خواهر من 

راهکارهایی که دادی خوب بود ولی فکر میکنی چنددرصد مردم این شهر درامدی اندازه ی تو دارن 

البته من خودم ارشد عمرام دارم و ۱۴ ساله کار میکنم الانم کارشناس رسمی ام هم خودم هم همسرم 

خونه ای هم که توش زندگی میکنیم اندازه ی سه تا خونه ی شما شایدم بیشتر بی ارزه 

کل وامی هم که برای خونه گرفتیم ۱۲ ملیون وام دوازده سال پیش بود 


نه قسط دادیم اونجوری نه بدهکار بانکیم 

خدا رو شکر 

دیشب تاپیک مدیریت هزینه تو میخوندمانشاله همیشه جیبت پرپول و عشقتون پایدار باشه ولی خواهرانه میگمخوشب ...

من صرفا راهکار گفتم ب کسایی ک بلد نیستن سرمایه گذاری کنن

وگرنه ۲ ۳ تا خونه داشتن ک ارزونه چیز خاصی نیس


البته اینم درنظر بگیر که من با ۳ سال  همسزم با ۴ سال کارکردن این دارایی هارو بدست آوردیم جدا از خودرو هامون اینو گفتم ک بدونی شما که ۱۴ سال کارکردی همسرتو نمیدونم اونم دوره ای ک تورم نبود شاهکار نکردی

پس مطمئن باش راهی که من گفتم انقدر جهشش خوبه که ارزش داره ب بانک بدهکار باشم


و نکته بعدی اینکه من اصلا ب چشم اعتقادی ندارم بخاطر همین تاحالا گرفتارشم نشدم هروقت از لحاظ علمی ثابت شد اونوقت بیاید راجع بش بحث کنیم ک وجود داره یا نه

من صرفا راهکار گفتم ب کسایی ک بلد نیستن سرمایه گذاری کننوگرنه ۲ ۳ تا خونه داشتن ک ارزونه چیز خاصی نی ...

اوکی موفق باشی 

نه من‌شاهکار کردیم 

اتفاقا هر چی داریم از همون سه چهار سال اولیه که فقط کار کردیم با هم 

من صرفا راهکار گفتم ب کسایی ک بلد نیستن سرمایه گذاری کننوگرنه ۲ ۳ تا خونه داشتن ک ارزونه چیز خاصی نی ...

بنظر من با وامهای بیحساب ارگانی که توش استخدامی و وامهای بانکی بی زد و بند یا با زد و بند و با سهام رانتی که خودت گفتی، کل سرمایه ت ۱۰ میلیارده که سی درصدش بدهی به بانکه اینم‌شاهکار نیست خانوم محترم 

همش زد و بند همش رانت همش زرنگ بازی 

تازه اومدی راهکار میدی به نلتی که حقوقشون ۲۰ تومنم نیست

بنظر من با وامهای بیحساب ارگانی که توش استخدامی و وامهای بانکی بی زد و بند یا با زد و بند و با سهام ...

وقتی سواد نداری بدونی بانک مسکن ب همه داره ۱ میلیارد وام میده مدیران خودرو مدام طرح قسطی داره  


و برای اینکه خودتو آروم کنی چرتو پرت تحویل من میدی من باهات بحثی نمیکنم


علت اینکه امثال تو و همسرت پیشرفت نمیکنن اینه که هیچ اعتقادی ب مدیریت مالی ب سرمایه گذاری ندارین

ی مشت آدم بی سواد جمع شدین از صبح میرین سرع کار عین .... کار میکنین تا شب خوشحالم هستین تو ۱۴ سال با مثلا ی خونه خریدین بدون وام اونم زمانی گه هیچ تورمی نبوده

تو اصلا در حدی نیستی ک بخوای از کارای من سر دربیاری چون نه سوادشو داری نه دوس داری واقعیت ها رو قبول کنی

وقتی سواد نداری بدونی بانک مسکن ب همه داره ۱ میلیارد وام میده مدیران خودرو مدام طرح قسطی داره و برا ...

بعدم‌من کارمند نیستم که صبح برم  سرکار تا بوق سگ

فقط هم داراییم خونه ای نیست که چند برابر پول هر خونه ای که خریدیه 

لازمم نمیدونم اینجا جارش بزنم چون‌چشم و دل سیرم چون تو خونه ی پدری بزرگ‌شدم که کرامت نفس یادم داده نه اینکه به چار تا خرت و پرت و خونه های قراصه م و اهن پاره های مدیران خودرو بنازم

بی ادب احمق دو دوزه باز رانت خور در حدی نیستی که جوابتو بدم

تو فعلا عین حمال ها کار کن دلت خوش باشه مردم رانت خوردن

اخه آدم بی سواد رو چ به تحلیل و مدیریت مالی



انقدر حسود و بدبختی ک نمیتونی موفقیت کسی زو ببینی 

هروقت سوادت قد داد برو تاپیک پر بازدید منو بخون الان برات زوده بیسواد

بعدم‌من کارمند نیستم که صبح برم سرکار تا بوق سگفقط هم داراییم خونه ای نیست که چند برابر پول هر خونه ...

اره از طرز خرف زدنت معلومه تو چ خانواده ای بزرگ شده 

بی اصالت


البته همه مشکل از تو نیست باید دید خانوادت چ مشکل اخلاقی ای دارن چ کوتاهی ای کردن که تو انقدر تنگ نظر دراومدی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792