دیشب تاپیک مدیریت هزینه تو میخوندم
انشاله همیشه جیبت پرپول و عشقتون پایدار باشه
ولی خواهرانه میگم
خوشبختیتو جار نزن چون تو همین سایت کسایی هستن که حتی پول اجاره ی یک واحد نقلی رو ندارن و مجبورن با مادرشوهر زندگی کنن
بعد میایی از خرید خونه ی دوم و سوم میگی
میدونی یک آه بکشن چقدر انرژی منفیش برمیگرده تو زندگیت
نکن خواهر من
راهکارهایی که دادی خوب بود ولی فکر میکنی چنددرصد مردم این شهر درامدی اندازه ی تو دارن
البته من خودم ارشد عمرام دارم و ۱۴ ساله کار میکنم الانم کارشناس رسمی ام هم خودم هم همسرم
خونه ای هم که توش زندگی میکنیم اندازه ی سه تا خونه ی شما شایدم بیشتر بی ارزه
کل وامی هم که برای خونه گرفتیم ۱۲ ملیون وام دوازده سال پیش بود
نه قسط دادیم اونجوری نه بدهکار بانکیم
خدا رو شکر