برام سواله واقعا
چرا یه سریا فک میکنن با بی محلی کردن خیلی جذاب میشن ؟
مثلا اینکه جواب پیام رو نمیدن ، مثلا یکی ازشون تشکر میکنه یا یه دعای خیر میکنه یا هر چی،،، فکر میکنن اگه جواب ندن خیلی با کلاسن؟؟
اون لحظه چی تو مغزشون میگذره ؟؟
خیلی دوست دارم بدونم 😆
کاش میشد راحت با آدم ها حرف زد، رک و راست، که دلیل رفتار ها رو راحت فهمید...