2777
2789
عنوان

زایمان

147 بازدید | 5 پست

من ۳۳ هفته ام و چند هفته س انقباض دارم و زایمان دوممه 

 کسی بوده ۳۴ یا ۳۵ هفته بچه دنیا بیاد و اوکی باشه؟ 

من سزارینی هستم دکترم گفته ممکنه زایمان زودرس داشته باشم

خدایا هزاران بار شکرت😍❤پسرم تاج سرم 🫀❤️‍🔥

والله من ۳۸ هفته و خبری نیست انگار نمیخواد به دنیا بیاد قد خری دارم پیاده رویی میکنم حتی از سنگینی خسته شدم

 به نام الله☝🫀👑به عشق وطن🇮🇷 مادر❤️پدر🤍  💍miladm🧿 🤰🤱 ی مامان دهه هشتادی💗همه کسم دنیز دختر عروسکم🧿💗

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انقباض چطوریه دقیقمن یه حالتی میشم انگار پریود شدم حتی ببخشید بی ادبیه شورتمو نگاه میکنم خون نباشه ه ...

کلش کم سفت میشه و زیر شکم و کمر و لگن درد و فشار زیاد میاد

خدایا هزاران بار شکرت😍❤پسرم تاج سرم 🫀❤️‍🔥
والله من ۳۸ هفته و خبری نیست انگار نمیخواد به دنیا بیاد قد خری دارم پیاده رویی میکنم حتی از سنگینی خ ...

زایمان طبیعی تا ۴۰ هفته هم اوکیه انشالله بسلامتی زایمان کنی

خدایا هزاران بار شکرت😍❤پسرم تاج سرم 🫀❤️‍🔥
زایمان طبیعی تا ۴۰ هفته هم اوکیه انشالله بسلامتی زایمان کنی

والله اینی که من میبینم ۴۰ هفته رو هم رد میکنه و نمیاد حتی ی علائم کوچولو هم ندارم

 به نام الله☝🫀👑به عشق وطن🇮🇷 مادر❤️پدر🤍  💍miladm🧿 🤰🤱 ی مامان دهه هشتادی💗همه کسم دنیز دختر عروسکم🧿💗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792