2777
2789
عنوان

بکارت

| مشاهده متن کامل بحث + 2386 بازدید | 22 پست

😐۱۵ سالگی عاشق شدم ولی باور کن فک میکردم لباس عروس بپوشم فقط همو ببوسیم بچه هام معجزه خدان 


چجوریه بچه های الان اینجورین


زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چی بگم من خودمم همین ترس رو دارم و دقیقا همین کارو کردم

بالاخره یه همدرد پیدا کردم ابو با فشار شدیدی می‌گرفتی من که خیلی زیاد فشار بدی می‌گرفتم مطمئنم آسیب دیده قطعا 

 میگن با هرکس مثل خودش حساب کردم دیدم یه جا باید گاو باشم یه جا باید لاشخور باشم ههه پ ترجیح دادم خودم باشم تو همه شرایط اما لحن صحبت من بستگی داره به شعور تو ..... ههه غرور شادی و ازت میگیره اما بهت قدرت میده.          حاضرم تا آخر عمر شاد نباشم اما قدرتمو داشته باشم    
بالاخره یه همدرد پیدا کردم ابو با فشار شدیدی می‌گرفتی من که خیلی زیاد فشار بدی می‌گرفتم مطمئنم آسیب ...

بله خیلی زیاد اونم از بچگی تو سن خیلی خیلی کم خاک بر سرم از اولم داغ بود تا الآنم 21سالمه ازدواج نکردم ولی من تا حالا جرعت نکردم با آینه ببینم چون باید لابیا رو از هم باز کرد و میترسم تو چجوری نگاه می کنی 

به عشق مردن زندگی میکنم

عزیزم مخفیانه برو دکتر زنان، خودت نگاه نکن اصلا. اگه اسیب دیده باشه تشخیص میدن چطوری آسیب دیده و برات مینویسه ک بعدا دچار مشکل نشی.

امیدوارم استرست بیخودی باشه.

خدایا شکرت بخاطر همه چیز😇😇

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز