2789
عنوان

بکارت

| مشاهده متن کامل بحث + 2386 بازدید | 22 پست

😐۱۵ سالگی عاشق شدم ولی باور کن فک میکردم لباس عروس بپوشم فقط همو ببوسیم بچه هام معجزه خدان 


چجوریه بچه های الان اینجورین


زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی بگم من خودمم همین ترس رو دارم و دقیقا همین کارو کردم

بالاخره یه همدرد پیدا کردم ابو با فشار شدیدی می‌گرفتی من که خیلی زیاد فشار بدی می‌گرفتم مطمئنم آسیب دیده قطعا 

 میگن با هرکس مثل خودش حساب کردم دیدم یه جا باید گاو باشم یه جا باید لاشخور باشم ههه پ ترجیح دادم خودم باشم تو همه شرایط اما لحن صحبت من بستگی داره به شعور تو ..... ههه غرور شادی و ازت میگیره اما بهت قدرت میده.          حاضرم تا آخر عمر شاد نباشم اما قدرتمو داشته باشم    
بالاخره یه همدرد پیدا کردم ابو با فشار شدیدی می‌گرفتی من که خیلی زیاد فشار بدی می‌گرفتم مطمئنم آسیب ...

بله خیلی زیاد اونم از بچگی تو سن خیلی خیلی کم خاک بر سرم از اولم داغ بود تا الآنم 21سالمه ازدواج نکردم ولی من تا حالا جرعت نکردم با آینه ببینم چون باید لابیا رو از هم باز کرد و میترسم تو چجوری نگاه می کنی 

به عشق مردن زندگی میکنم

عزیزم مخفیانه برو دکتر زنان، خودت نگاه نکن اصلا. اگه اسیب دیده باشه تشخیص میدن چطوری آسیب دیده و برات مینویسه ک بعدا دچار مشکل نشی.

امیدوارم استرست بیخودی باشه.

خدایا شکرت بخاطر همه چیز😇😇

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز