سلام سلام
اگه واقعا علاقه داشته باشی خودت برای هزینههاش تلاش میکنی و سختیاش برات شیرینه.
هنر یعنی هر روز چندین ساعت تمرین کردن. اگه میخوای موفق بشی این خیلی مهمه.
حقیقتا مخارجش زیاده اما الان سعی میکنن اونقدرم روی مارک وسایل اصرار نکنن.
دانشگاه آموزش آکادمیک هست. حتما در کنارش آموزش عملی ببین.
اگه علاقه داشته باشی و واقعا تلاش کنی حتما آینده داره. ولی خب توقع درآمد لاکچری نداشته باش البته غیرممکن نیست به خصوص با این پیشرفت هوش مصنوعی خلاقیت ارزشمند میشه پس روی این موضوع هم حتما وقت بذار
موفقققق باشیییی