خدایااا حافظ فرزندانم باش 🙏🏻💜 اینجا که می آیی باید بد بخت باشی تا قابل درک و احترام و باور باشی ، اینجا که هستی نباید از کسی جواب بخواهی وگرنه عقده ای میشوی ، مبادا وقت گرانبهایشان را با سوالات ساده بگیری چرا که تاپیک های مادر شوهر و خواهر شوهر و خیانت از دستشان در میرود ، اینجا فقط برای کارآگاه بازیست نه برای کمک به همدیگر! اینجا کسی چشم دیدن خوشبختی دیگری را ندارد ، اینجا هررررچه بدبخت تر باشی شاخ تر میشوی ! اینجا نی نی سایت است سرزمین عجایب!!!🚫
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ن شکوفه ای اینا نگیر مدلشون رفته الان دیگ فقط لباسای عربی رو بورسه نگینای ریز استین دار یا حلقه ای یا کاملا ساتن ساده بگیر اگ میخای سبک خارجی ولی شکوفه دارو گل دار نهه
ازتون عاجزانه خواهش میکنم اگه امضام رو میبینین برای اومدنش برای بار سوم دعا کنین😭😭 از ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ چشم به راه اومدنشم اما دریغ از یه نشونی دعا کنین برای بار سوم بیاد😭😭😭 از طرفی چشم به راهشم و انتظار میکشم و از طرفی یجورایی نا امیدم😭😭😭 این امضا رو امروز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ گذاشتم به امید روزی که بیام و تاریخ اومدنش برای بار سوم رو بزنم دعا کنین لطفا