2777
2789
عنوان

دانشگاه ما

56 بازدید | 9 پست

پوشش دخترتش اینجوریه ک ی کراپ کت میپوشن با شلوار نیم بگ 

یا ی کراپ کت میپوشن با شلوار تنگ و بوت 

بعد من بابام نمیذاره اینجوری داخل دانشگاه بپوشم 

ی مانتو بلند مشکی دانشجویی میپوشم 

حس میکنم خیلی تکم 

من چیکار کنم این حس نیاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چ دانشگاهیه دقیقا؟

حراست ندارید

⚜الهی عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ وَانْکَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَیْکَ الْمُشْتَکی وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّهِ وَالرَّخاَّءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِی الاْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کلمح الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ وَانْصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی السّاعَهَ السّاعَهَ السّاعَهَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمین بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرینَ.⚜                   ⚜"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ، فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ، وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً، حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"⚜⛅️اللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجُ⛅️ 

اتفاقا خیلی حس نابی تک بودن😎

قرار نیست همیشه مثل بقیه باشی 

خودت باش خود خودت 

کاریت نباشه بقیه چیکار میکنن مگه اونا ابگوی ما هستن 


حال دلم خیلی بده اگه میتونید یه صلوات برام بفرستید🫠

پشمام چطور حراست گیر نمیده

نی نی سایت همه ناشناسن به همین خاطر همه راحت حرف دلشونو می‌زنن سخت نگیرید.           گوربا دوست ، چای دوست و طبیعت دوست . Ceraunophile#                                                                     ای عشق تو مگذار ! ای عشق تو مگذار!  که من به پیری برسم

چ دانشگاهیه دقیقا؟حراست ندارید

اینا ک خوابگاهین حراست بهشون گیر نمیدن دیدم میگن لباس نداریم شهرمونم دور 

ولی من ک خوابگاهی نیستم حراست دم در حتی یبار ب مانتوی من گیر داد رنگش روشنه😐

اتفاقا خیلی حس نابی تک بودن😎قرار نیست همیشه مثل بقیه باشی خودت باش خود خودت کاریت نباشه بقیه چیکار ...

خب مگه نمیگن برو ببین جو دانشگاه چجوریه بعد مث اونا تیپ بزن من ک ترم سه ام ولی بازم ک شروع بشه همین وضعه

اتفاقا خیلی حس نابی تک بودن😎قرار نیست همیشه مثل بقیه باشی خودت باش خود خودت کاریت نباشه بقیه چیکار ...

خب خودش نمیخواد اینجوری باشه واسه همین ناراحته دیگه

من دیوهای مست را تورانیان پست را من دختران بی پدر من مادران بی پسر شاهنشهان ماردوش آهنگران سخت کوش بسیار بر خود دیده وز داغشان رنجیده ام چون آریاییم نژاد نامم خدا ایران نهاد✌️تا یه لباس رنگی نپوشی نمیفهمی که مشکی زیادم بهت نمیاد.تا اون یه نفر رو فراموش نکنی متوجه نمیشی آدمای خوب زیادی چشمشون به تو هست. تا قلبت نشکنه مغزت کار نمیافته.تا عاشق شکلات نباشی نمیفهمی که رژیم چقدر سخته. تا از دستت نره قدرش رو نمیدونی تا دوستات رو نشناسی دو دستی به خانواده ت نمیچسبی.ما آدمای دیر رسیدن یا هیچوقت نرسیدن و نفهمیدن درک نکردن نیستیم فقط مشکل اینه تا یه چیزایی رو تجربه نکنیم به خودمون نمیایم. موفیقت با یه بار تلاش به دست نمیاد پس اگه زیاد شکست میخوری طبیعیه 😊

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیایید

farzad5704 | 4 ثانیه پیش

کویر پسرا😂

catme | 45 ثانیه پیش
2791
2779
2792