2777
2789
عنوان

فردا شوهرم

35 بازدید | 9 پست

میره ماموریت.خودمون شهر دیگه هستیم من و بچه ها رو آورده گذاشته خونه بابام.بابام اینا هم مشهد هستن داداشم اینا طبقه پایین بابام اینا هستن.بنظرتون نباید ما رو شام دعوت میکردن؟

جون عمتون درخواست ندین🤪

کاری به باید یا نبایدش ندارم

ولی یک نصیحت خواهرانه

از نزدیک ترین کَست توقع نداشته باش تا با آرامش فکری زندگی کنی

حتی اگه تو کاری براشون کردی بگو برای رضای خدا تا دیگه توقع جبران نداشته باشی و اذیت نشی

از خداوند به اندازه‌ی دارایی‌اش بخواهید،خداوندی که صاحبِ آسمان‌ها و زمین است. هیچ چیز خارج از اراده‌‌اش نیست،از او بهترین ها رو طلب کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اگه جاش بودم دعوت میکردم همسایه ک نیستی خواهرشی دیگه بالاخره ی فرقی بین فامیل و غریبه هست

گفته بودی که چرا محو تماشای منی، آنچنان مات که حتی مژه بر هم نزنی، مژه برهم نزنم تا که ز دستم نرود، ناز چشم تو به قدر مژه برهم زدنی

حالا اینجاشو ببین.نزدیک شام داشتم تو بالکن لباس پهن میکردم دیدم تو حیاط خودشون زیرانداز پهن کردن .زنداداشم منو دید گفت بیاید اینجا شاممتونم بردارید. بیاید اینجا باهم بخوریم. 

جون عمتون درخواست ندین🤪

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز