2777
2789
عنوان

عروس هلندیم😭

358 بازدید | 22 پست

بچه ها عروس هلندیم ک ۲ سال بود داشتمش ماده هم بود مرد حالا نره خیلی بی تابی میکنه اونی ک انقدر شیطون بود الان گوشه قفس کز کرده تند تند هم ب جوجه هاش غذا میده اینم چیزیش نمیشه انقدر غصه جفت مردشو میخوره  جیغ میزنه صدا میکنه جفتشو  و تنهایی بچه هاشو غذا میده بدنش کم نمیاره دق نمیکنه اونا ک عروس هلندی دارن بیان جواب  بدن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بگیر تو دستت یا عکسشو برام بزارببین نسبت به قبل سبک تر شده



نمیشه دستت بگیریش گاز میگیره وحشیه اینو تازه برا مادم گرفته بودیم جفت گیری هم کردن الان دوتا بچه هاش مونده و خودش دلم براش کبابه خودش تک و تنها بچه هاشو غذا میده

جفت بخر عین همون.سریع بخر.یادش میره.من نر خودم رو هر جایی ک عروس هلندی دارن مهمونی میبرم میبینم زن خودشو یادش رفته میره با اونا.بعدشم فصل گرما نذار جفت گیری کنن ضعیف میشن میمیرن. فقط پاییز و زمستان.بهار و تابستون سعی جوانه گندم و تخم کتان و چیزای خیلی قوی ندی. و لونه ای ک تخم میکنن رو بردار تا فصل سرد.

الهی عزیزم چرا مرد براش جفت بخرید😢

آنکس که بداند و بخواهد که بداند/ خود را به بلندای سعادت برساند* آنکس که بداند و بداند که بداند/ اسب شرف از گنبد گردون بجهاند* آنکس که بداند و نداند که بداند/ با کوزه ی آب است ولی تشنه بماند* آنکس که نداند و بداند که نداند/ لنگان خرک خویش به مقصد برساند* آنکس که نداند و بخواهد که بداند/ جان و تن خود را ز جهالت برهاند* آنکس که نداند و نداند که نداند/ در جهل مرکب ابدالدهر بماند* آنکس که نداند و نخواهد که بداند/ حیف است چنین جانوری زنده بماند*

اخەی چرا کم بیاره مگه غذادادن جوجه ها چقدکار داره نمیره که براشون پیدا کنه دم دستشهچنتا جوجه دارن

باورت میشه ک حتی بچه هاشونم افسردگی گرفتن کز کردن و همش خوابن در صورتی ک تا مادرش بود خیلی سرحال بودن ادم نگا میکنه بشون میبینه سه تاشوون ناراحت صداشون نمیاد میمونه چکار کنه مامانمم ب ماده خیلی وابسته بود تا ۳ ۴ ساعتم ک مرده بود تو بغلس بود گریه میکرد حالا نگران اینه میگه مدل سوت زدناش عوض شده خیلی جیغ‌میزنه کسل و ناراحته میگه انقدرم ک وخشی بود الان دیگه رام شده دستمو میبرم تو قفس هیچکاری نداره  میترسه تنهایی ب جوجه ها غذا میده از بدن خودش کم شه چون میگه مدام بچه ها گرسنه ان میگه از تنهایی دق نکنه

نه گلم برای منم همین اتفاق افتاده به مرور بهتر شد بیشتر باهاس حرف بزن و بازی کن

آقایون درخواست دوستی ندن ....تو نسلی ب دنیا اومدیم ک هیچ درکی توش نیس پسر از 15سالگی کار میکنه 18سالگی ب اجبار دو سال خفت و خاری میکشه میره سربازی تا 25سالگی باز کار میکنه ک بتونه ی پولی داشته باشه ک فردا ازدواج کرد پیش خانومش سربلند باشه دختر ۱۵ساله ب فکر خودکشیه تو خانواده درک نمیشه از طرف عشقش دلش میشکنه رفیقاش ترکش میکنن فشار روحی و عصبی داغونش میکنن بعد ک حرف میوفته میگن شما دهه هشتادی ها چتونع زندگی آرومی دارین این بود زندگی اروممون؟😅💔کاش یکم درک میکردین🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز