2777
2789
عنوان

عکس خونم💔😢

| مشاهده متن کامل بحث + 2510 بازدید | 95 پست

مشکل همسایه چیه

ﻭ ﺑﻪ ﺳﺒﺐ ﺩﺭﻭﻏﻲ ﻛﻪ ﺯﺑﺎﻧﺘﺎﻥ ﮔﻮﻳﺎﻱ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ، ﻧﮕﻮﻳﻴﺪ : ﺍﻳﻦ ﺣﻠﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻳﻦ ﺣﺮﺍم ، ﺗﺎ ﺑﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﻓﺘﺮﺍ ﺑﺰﻧﻴﺪ [ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺣﻠﺎﻝ ﻭ ﺣﺮﺍم ﺣﻜﻢ ﺧﺪﺍﺳﺖ ] ; ﻣﺴﻠﻤﺎً ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﻰ  ﺑﻨﺪﻧﺪ ، ﺭﺳﺘﮕﺎﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺷﺪ .(١١٦نحل)                              دوجمله از  #مالکوم_ایکس"اجازه ندهیم کسی که به ما ظلم می‌کند قواعد بازی را تعیین کند"."اگر نفهمید آمریکا در دنیا چکار می‌کند، نمی‌توانید بفهمید در کشور خود چکار باید بکنید".

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای بخدا میخاستم تو پست اول ک گفتم نگید زشته بنویسم مث بچمه باز پشبمون شدم ک مسخرم نکنن😂❤️

🤣🤣 نه بابا مسخره چرا خوب با زحمت و تلاش خریدیم دوستش داریم دیگه

پلنگ من دل مغرورم پرید و پنجه به خالی زد...
چطوری من نشنیدم کاش بشه اینکارو کرد چون شوهر من خیلی ولخرجه بیفته تو قسط میتونیم پیشرفت کنیم

یعنی چی نشنیدم 

خونه سند دار بخرید 

یه دونگ به نام تو سه دونگ به نام شوهرت 

وام ۸۰۰میلیون میدن 

اما فقط به نام یکیتون باشه ۴۰۰ میلیون میده 


خلاصه اینو بفروشید 

یه اپارتمان سند دار پیدا کنید 


کدوم شهر هستین 


اتفاقا ب همسرم گفتم بیا بریم ازین روفرشی ها که کش دار قرمزش بخریم 😍

خیلی حس خوبی میده فرش قرمز خودم فکرشم نمیکردم ولی وقتی خریدم هرکسی اومد خونم عاشقشون شد هروز بیشتر دوسشون دارم🥰

عزیزم خیلی قشنگن اگه ی مبل ست میز غذاخوریت بگیری با این فرشا عالیهمنم خیلی خوشم میاد فرش لاکیدست باف ...

اگ خدا نگاهی بندازه و خونه بزرگ بخرم یه دست راحتی ست میزم میخرم میدونی اخه مبلامو خیلی دوس دارم دلم نمیاد بفروشم😄


یعنی چی نشنیدم خونه سند دار بخرید یه دونگ به نام تو سه دونگ به نام شوهرت وام ۸۰۰میلیون میدن اما فقط ...

پیشنهاد خیلی خوبیه 

اطلاع ندارید چند درصد بیشتر میگیرن؟

مشهد هستیم

من بودم این خونرو نمیفروختم خیلی خوشگله

مرسی گلم😍🌻منم همین حسو دارم ولی چیکار کنم همسایمون خیلی اذیت میکنه دیگ طاقت ندارم اگ حوصله داشتی تاپیک قبلمو بخون

من همیشه فکرمیکردم تو خیلی پولداری

اونی که پولداره کاربر هانیه

فالگیر: موهاش مشکیه دوتا هم چشم داره  دختر: واااااااااای این که همه چیو میدونهههه                                                                                                                    نفهمیدم اینجا که هستم تقدیر منه یا تقصیر من💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز